dachnow.pl
  • ZSP Dachnów
  • Dziennik elektroniczny
  • Przedszkole
  • Wymagania edukacyjne
  • Standardy Ochrony Małoletnich
  • Uczniowie
  • RODO
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Kacik sportowy
  • Aktywna szkoła
  • XV Edycja Talentu Powiatu Lubaczowskiego
  • Projekt
  • PROGRAM GRANTOWY „ROSNĘ Z MATEMATYKĄ” TYTUŁ PROJEKTU „CHCĘ BYĆ MISTRZEM  MATEMATYCZNYM!”
  • Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności „Bilingual Future” Realizacja programu w naszym przedszkolu
  • „Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu” to program, którego celem jest rozwój kompetencji cyfrowych nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz promowanie higieny cyfrowej w pracy z dziećmi.
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Start
  3. PROGRAM GRANTOWY „ROSNĘ Z MATEMATYKĄ” TYTUŁ PROJEKTU „CHCĘ BYĆ MISTRZEM MATEMATYCZNYM!”
  4. Uncategorised

Cyberbezpieczeństwo

Szczegóły
Opublikowano: 06 maj 2025
Odsłon: 3569

Pliki do pobrania

Cyberbezpieczeństwo.pdf (348KB)

Przyklady zagrożeń.pdf (1,36MB)

 

RODO

Szczegóły
Opublikowano: 06 maj 2025
Odsłon: 2893

POWIADOMIENIE O DANYCH KONTAKTOWYCH INSPEKTORA OCHRONY DANYCH (IOD)

RODO przewiduje obowiązek publikowania danych kontaktowych inspektora ochrony danych. Osoby, których dane dotyczą, zgodnie z art. 38 ust. 4 RODO, mają możliwość skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.

W związku z  powyższym publikujemy dane kontaktowe inspektora ochrony danych, umożliwiające kontakt z nim zainteresowanym.

 Inspektora Ochrony Danych: Janusz Warcaba

Dane do kontaktu :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  nr tel: 668 499 159

Złoty Medal Opiekuna Miejsc Pamięci Narodowej

Szczegóły
Opublikowano: 10 kwiecień 2025
Odsłon: 1598

Free Lightbox Gallery

„Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu” to program, którego celem jest rozwój kompetencji cyfrowych nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz promowanie higieny cyfrowej w pracy z dziećmi.

Szczegóły
Opublikowano: 09 kwiecień 2025
Odsłon: 4917

Nauczycielki z naszego przedszkola odbyły szkolenie w zakresie doskonalenia kompetencji cyfrowych, aby swobodnie korzystać z technologii informacyjno-komunikacyjnych , dobierać aplikacje i materiały edukacyjne dostosowane do potrzeb i możliwości percepcyjnych dzieci w wieku przedszkolnym a także rozwijać kompetencje cyfrowe u dzieci z akcentem na elementy programowania.

Dzięki realizacji projektu nasze przedszkole zyskało nowoczesne narzędzia dydaktyczne: roboty edukacyjne, długopisy 3D, aparat-drukarkę. Sala zabaw wyposażona jest w tablet interaktywny, który umożliwia wyświetlanie treści multimedialnych oraz pisanie, rysowanie i interakcję z programami edukacyjnymi.

Działania podjęte przez nasze przedszkole mają na celu podniesienie jakości edukacji i lepsze przygotowanie dzieci do funkcjonowania w cyfrowym świecie.

Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności „Bilingual Future” Realizacja programu w naszym przedszkolu

Szczegóły
Opublikowano: 09 kwiecień 2025
Odsłon: 5673

     Celem programu jest codzienne osłuchiwanie dzieci z językiem angielskim w okresie szczególnej wrażliwości językowej, która przypada  na okres przedszkolny. W ten sposób dziecko naturalnie- czyli na tych samych zasadach jak pierwszy –nabywa drugi język.

W roku szkolnym 2024/2025 razem z przedszkolakami, podjęliśmy wyzwanie, jakim jest udział

w programie „Dwujęzyczne dzieci”. Razem z bohaterami programu: czterema żuczkami, uczymy się języka angielskiego poprzez zabawę. Poznajemy nowe słowa oraz zwroty, wykorzystując filmiki, piosenki z udziałem żuczków. Utrwalamy codziennie poznane słowa.

Mamy nadzieję, że tak wczesna nauka języka obcego zaowocuje w przyszłości naszych dzieci.

  1. PROGRAM GRANTOWY „ROSNĘ Z MATEMATYKĄ” TYTUŁ PROJEKTU „CHCĘ BYĆ MISTRZEM MATEMATYCZNYM!”
  2. kalendarz
  3. kalendarz
  4. Sukcesy sportowe

Strona 1 z 2

  • 1
  • 2
  • Złoty Medal Opiekuna Miejsc Pamięci Narodowej
  • 20 lat zagranicznej współpracy szkoły w Dachnowie – wspólny projekt ” Integracja bez granic”

-

Previous YearPrevious MonthNext YearNext Month
November 2025
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-01
2
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-02
3
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-03
4
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-04
5
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-05
6
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-06
7
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-07
8
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-08
9
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-09
10
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-10
11
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-11
12
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-12
13
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-13
14
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-14
15
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-15
16
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-16
17
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-17
18
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-18
19
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-19
20
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-20
21
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-21
22
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-22
23
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-23
24
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-24
25
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-25
26
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-26
27
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-27
28
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-28
29
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-29
30
kalendzarz
kalendzarz
21:18
Registration Closed
Data : 2025-11-30